Tutkimus selvittää maaseudun kulttuuritapahtumien alueellisia ja paikallisia vaikutuksia. Kulttuurin alueellista vaikuttavuutta tarkastellaan talouden ja työllisyyden, imagon sekä identiteetin näkökulmasta. Valtakunnallisen tutkimuksen aineiston keruu kohdistuu kaikista maakunnista valittaviin kulttuuritapahtumiin.
Vastaava tutkija
Kainulainen Kimmo, Helsingin yliopisto, Maaseudun tutkimus- ja koulutuskeskus, Seinäjoki Hankkeen kesto 2002 - 2004
Asiasanat
maaseutu, kulttuuri, imago, identiteetti, työllisyys
Hankkeen vaihe: päättynyt
HUOM! Tämä tutkimushankekuvaus on tuotettu Hankehaaviin Helsingin yliopiston TUHTI-tutkimustietojärjestelmästä, jota ei enää ylläpidetä. Tarkista ajantaiset tutkimushanketiedot Helsingin yliopiston TUHAT-järjestelmästä.
|