Tutkimuksen tavoitteena on määritellä kuluttajien asiakasuskollisuutta. Sen keskeisiä käsitteitä ovat uskollisuuden lisäksi sitoutuminen ja luottamus. Pääongelmana on löytää asiakasuskollisuudelle toimiva määritelmä asiakkaan näkökulmasta ja löytää tekijät, joiden avulla asiakasuskollisuutta voidaan mitata.
Tulokset
Tutkimus on käynnissä
Vastaava tutkija
Ollila Sari, Helsingin yliopisto, Taloustieteen laitos Hankkeen kesto 1999 -
Asiasanat
uskollisuus, luottamus, asiakassuhteet
Hankkeen vaihe: päättynyt
HUOM! Tämä tutkimushankekuvaus on tuotettu Hankehaaviin Helsingin yliopiston TUHTI-tutkimustietojärjestelmästä, jota ei enää ylläpidetä. Tarkista ajantaiset tutkimushanketiedot Helsingin yliopiston TUHAT-järjestelmästä.
|